Vrácení (odstoupení od smlouvy)
1. Zákazník, který je spotřebitelem může odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, podáním písemného oznámení v termínu 30 dnů ode dne doručení zboží. Pro splnění termínu, je nutné zaslat oznámení před jeho uplynutím. Vzor prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy je umístěn Prodávajícím na internetových stránkách obchodu.
2. V případě platného odstoupení od kupní smlouvy je smlouva považována za neuzavřenou. Zákazník je povinen vrátit zakoupené zboží, okamžitě, nebo nejpozději do 14 dnů. Zboží musí být vráceno v původním stavu, pokud k jeho změně nedošlo běžným používáním. Vrácení může být provedeno např. pomocí pošty, zasláním zboží na adresu prodejce.
3. Pokud zákazník, který je spotřebitelem provedl nějaké zálohové platby, budou k ní započteny zákonné úroky od data provedení platby.
4. Prodejce, v případě odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele, neprodleně na písemném oznámení potvrdí vrácení.
5. Prodejce provede vrácení peněžních prostředků v průběhu 14 dnů v případě:
a). stornování objednávky dle § 5 zákona 10;
b). odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka, který je spotřebitelem dle §9 pravidel;
c). snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy v případě uznání reklamace dle §8 Pravidel
6. Způsob vrácení peněžních prostředků je závislý na původní platbě provedené ve prospěch prodávajícího:
a). v případě platby převodem prodejce provádí vrácení dlužné částky na bankovní účet zákazníka nebo prostřednictvím poštovní poukázky, po předchozí dohodě se zákazníkem a výběru formy vrácení a požadavku na zákazníka o poskytnutí potřebných údajů pro bankovní převod nebo poštovní poukázku.
b). v případě platby na dobírku nebo platby při převzetí, prodejce provádí vrácení dlužné částky pomocí převodu na bankovní účet zákazníka nebo pomocí poštovní poukázky po předchozí dohodě se zákazníkem a výběru formy vrácení a požadavku na zákazníka o poskytnutí potřebných údajů pro bankovní převod nebo poštovní poukázku.
c) v případě platby předem pomocí elektronického systému pro platby PayPal, prodejce provádí vrácení dlužné částky na PayPal účet zákazníka, pomocí kterého provedl zákazník platbu.
d). v případě platby předem pomocí elektronického systému pro platby PayU, prodejce provádí vrácení dlužné částky na bankovní účet zákazníka, po předchozí dohodě se zákazníkem o poskytnutí potřebných údajů pro bankovní převod.
7. Prodávající nezodpovídá za neprovedení vrácení dlužné částky nebo jeho zpoždění, pokud navzdory odeslání výzvy k zákazníkovi na jím uvedený e-mail dle §10 zákona 2 výše, zákazník nedodá prodejci požadované údaje nebo odpověď na jeho výzvu nebude úplná a bude zabraňovat správnému provedení vrácení. Prodávající také není zodpovědný za neuskutečnění vrácení dlužné částky nebo za její opoždění v důsledku poskytnutí zákazníkem chybných údajů potřebných k uskutečnění bankovního převodu nebo poštovní poukázky. Vrácení dlužné částky bude v takovém případě provedeno bezprostředně po doplnění těchto údajů zákazníkem.
Pokud vlastníte účet v našem obchodě, využijte vrácení on-line.
Viz pokyny pro on-line vrácení níže: